Woopsi doo

Hoppsan Kerstin tänkte Elin högt när hon tittade i kalendern och insåg att lektionen börjar 13 och inte 9. Synd att det inte upptäcktes innan jag gick hemifrån. Det verkar som att jag har skaffat mig dåliga vanor som straffar sig själv. Som till exempel att inte titta på schemat förrän jag är på universitetet. Dumt Elin. Men man får se det från den brighta sidan, jag fick en morgonpromenad denna friska morgon.

Det är cirkus -13 ute, om man ska lite på min termometer i alla fall. Lite kallt för ansiktet men i övrigt rätt trevligt :) Solen skiner och det luktar pommes från ugnen. Tänkte jag skulle lyxa till det, det är ju ändå måndag. Med det sagt vill jag passa på att tipsa om gruppen Skumdum och deras låter Meningslösa måndag. Jag planerar att göra min måndag lite mindre meningslös med hjälp av köttbullar och pommes ;P

Tydligen är svenskar både dåliga på att äta och dåliga på geografi, shit vad vi är bra på att vara dålig på saker :D

Elins slutord: Tro aldrig att du har koll på saker, det är oftast då det går fel // Elin

Oj måste lägga till något oerhört nasty...jag har i flera dagar varit sur över att någon lämnar fettfläckar på spisen hela tiden men insåg så sent som igår att det inte är någon i korridoren som "fettar" ner utan...*trumvirvel*...wait for it...fläkten! Det är sjukt äckligt och jag gissar att det antingen blir jag eller sambon som måste ta tag i att rengöra fläkten för det droppar fett från den! Påminner lite om en bikupa hahah usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback