"Ungefär som att föda barn"

"Det är ungefär som att föda barn" säger Pär Mårts innan han påpekar att han själv inte gjort det, men faktiskt varit med. Pär Mårts jag säger då det. Det känns tryggt att han tar över Tre Kronor. Missförstå mig rätt, jag gillar Bengt-Åke Gustafsson och hade inte haft något problem med att ha kvar honom som förbundskapten men det känns som att Tre Kronor behöver testa nått nytt och Mårts är nog rättat mannen för det.

Inte länge kvar till säsongens första landslagsturnering och jag laddar redan nu :) Har inte jättestor koll på alla uttagna grabbar men känns lovande, som sagt jag litar på Mårts ;P

Borde sitta och skriva på min didaktiktenta right now...men nej det la jag ner. Går det inte så går det inte. Lyssnar på Mårts på Aftonbladets websändning istället. Mycket bättre. //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback