Så vänder vi blad...

Första gången du citerar någon kan det vara effektfullt och i vissa fall kul. Andra gången är det en okej upprepning. Tredje gången börjar det bli stelt och tala inte ens om fjärde gången. Jag tappade räkningen då det gäller hur många gånger vår kära lärare sa att vi skulle göra som kungen och vända blad...eller vad det nu var. Det hela tappade som stingen efter första gången som ni kan förstå av den inledande texten...

Nu över till något betydligt roligare, ikväll är det hockey! Sveriges första match i Karjala Tournament 2010 och jag laddar för fullt. Vi spelar mot Tjeckien enligt min trogna kalender och ska jag tro det jag skrivit ner så sänder SVT2 från och med 18.10 :) Skoj! Tre Kronor- tröjan har åkt på och det ska bli intressant att se hur det går för Mårts nya landslag :D

OJ Oj oj nu höll jag nästan på att glömma att nämna glädjen som infann sig när jag såg att Foppa ska göra ett sista försök att göra comeback. Jag ska hålla tummarna (bara ena, två betyder otur) för att det lyckas och att han får ta SM-guld med Modo innan han går i pension ;D Det är han värd!

Elins slutord: Med tro, hopp och hockey kommer du över alla hinder ;) //Elin


Kommentarer
Postat av: Linus

Tror att det är dags för klassens Ö-vikare att dyka ned på Allstars någon hockeyafton och se våra trogna kämpar. Sägs?

2010-11-11 @ 15:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback