Pepprar och ta i trä

Idag tar jag det säkra före det osäkra och uttalar mig inte om hockeyn bortsett från att jag tänker tala om för er att det är hockey ikväll ;P

Imorgon börjar uppsatsskrivandet på allvar, är alltid svårast innan man har kommit igång. Det ska nog gå som smort sen. Knappt två veckor kvar tills jag åker hem :D Hm i övrigt...ja finns inte så mkt att tillägga. Jo, kom att tänka på en sak nu när jag sitter här och skriver. Det här med förkortningar och talspråksversioner av ord, för mig är det helt okej så länge man skriver typ på bloggen, chattar eller skriver sms. Frågan är vad allmänheten tycker. Well gillar man inte min svengelska, mina förkortningar eller mitt talspråksanvändande behöver man kanske inte läst för den delen ;P

Elins slutord: Det är aldrig för sent att ändra på saker som blivit fel //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback