Nya tag

Jag visste vad jag gjorde i onsdags när jag gick på att det var fredag. Vad ska vi ha torsdagar till egentligen? Som tur är det fortfarande fredag och det snöar ute :D Två dagar kvar till 1:a advent :) Har varit lite duktig då det gäller uppsatsen som ska skrivas som sista examination på Svenska V. Känns helt sanslöst att jag i januari kommer vara färdig med svenskan :O

Planen idag är att styra upp en del saker här hemma för att sedan gå och hämta didaktiktentan :S och sätta mig för att plugga på universitetet (!) tills det är dags att möta upp Vikingen på NUS :D Movienight tonight!

Jag har varit duktig och hunnit med att handtvätta nu på förmiddagen. Kan säga att jag aldrig varit så noggrann då jag handtvättat förut som nu när jag tvättade min Tre Kronor t-shirt. Hahaha det enda klädplagg som jag möjligtvis skulle vara nogrannare/försiktigare med vore en Modo-tröja ;)

Nä nu ska jag ta och få lite gjort innan jag beger mig ut i snöyret :D

Elins slutord: Jag tänker inte, jag vandrar runt i mitt hjärnkontor! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback