Konceptet håller

Sedan jag bestämde mig för att bojkotta torsdagar har allt bara blivit bättre och bättre :D

1. Det snöade jättemycket när jag klev upp imorse och det snöar än.

2. Jag har, med motivationen på topp (!) hunnit göra en del förberedande arbete till uppsatsen.

3. Jag har hämtat ut didaktiktentan och det gick SUPERBRA :D

4. Jag har umgåtts med Vikingen som jag inte sett på sådär två veckor :P

5. Det är tokkaos på mitt rum men det gör inget för på söndag ska det adventstädas och då ordnar det sig ;)

6. Jag är på allmänt bra humör, vilket dock kan bero på att jag börjar tröttna till :) Sist men inte minst

7. Jag kom ihåg att skicka sms om att jag nått mitt hem direkt när jag kom hem så Sara behövde inte hinna börja oroa sig för att jag skulle ha gått vilse i snön ;D

Jag skulle säkert kunna hålla på ett tag till men nu är det läggdags för en glad Elin :) Sugababes - Too lost in you är bra. Åh just jag glömde, Draktränaren är typ världens sötaste film (nej jag tycker inte att typ är ett onödigt ord) och nu kan jag meddela att jag sett Tim Burtons Alice i underlandet. Tycker de skulle ha valt någon annan skådespelare än Anne Hathaway till The white queen, även om jag gillar Anne som skådespelare i övrigt men det blev fel i denna film.

Elins slutord: Om det gick att spara glädje på burk skulle ingen någonsin vara på dåligt humör //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback