Julstök :D

Om någon skulle komma in i mitt rum nu skulle de först mötas av en skohög för att sedan kliva över högen och komma in i rummet där sängen är täckt av saker och möblerna står lite huller om buller. När jag då säger att julstädningen snart är klar blir jag inte förvånad om ni inte tror mig ;P

Det är dammtorkat, dammsuget och snart har jag även torkat golvet och då är det bara att vänta på att det ska bli mörkt så att jag får pynta :D Får och får, jag vill inte pynta förrän det är mörkt ute för det blir mysigare så :D När jag är klar lovar jag att lägga upp några bilder :)

Damn jag glömde att jag har badrummet och hallgarderoben kvar :P Well bäst att jag sätter igång igen då!

Elins slutord: Det går inte att vara på dåligt humör när julmusik strömmar ur högtalarna// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback