It's getting colder

Burr och huvva säger jag och ändå är det inte mer än 5,5 minusgrad ute enligt min termometer.

Insåg just att jag sen hembesöket finally tänker på norrländska igen, skönt! Det där är rätt lustigt. Jag är väldigt rädd om min dialekt men ändå har jag mer eller mindre "tappat" den för flera år sen. Den ekvationen går inte ihop.



Imorgon är det finally elitseriehockey igen, yey! Dags för payback mot AIK. Sista lektionen på moment 2 också och så ska det skrivas forskningssynopsis som ska in på måndag. Får se om det går smärtfritt eller om jag blir sittande halva helgen :P Efter det är det bara ett moment kvar, "uppsats"skrivning, av svenska 5 :D Vi ska skriva en projektrapport...har inte orkat läsa varför än men känns som att ja...ingen vidare kommentar på det.

Jag har nästan börjat räkna ner till jul redan men då kom jag på att jag kanske ska börja med att räkna ner till 1:a advent då det ska pyntas, 2:a advent då det ska bakas julgodis och sen kan jag räkna ner för hemresan och efter det kan jag börja räkna ner till jul ;D

Elins slutord: Det är inte kallt, det är du som är frusen :P //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback