Here we go again!

Jaha då var det ett tag sedan sist men jag återvänder här och nu till bloggvärlden för att rapportera från en grym helg, en nästan fantastisk hockeyturnering och från Gluntens där mysterierna löses för var dag :D

I torsdags åkte jag till Övik för att övernatta där och åka hem till skogen. Det blev mer eller mindre en impulsresa hem med en kompis för att överraska familjen. Men det tror jag redan att jag har berättat om. I alla fall så var det skönt att ladda batteriena, det spelar inte så stor roll hur det är hemma eller vad det är som görs under tiden för det räcker med att få vara runt familjen. Så det var trevligt men det fick det tyvärr att kännas som att det är evigheter till jul och min nästa hemresa men på måndag avslutas det här mindre "braiga" delmomentet och då är det bara uppsatsskrivande kvar i svenska 5!

Karjala Tournament gick nästan perfekt, tycker det är orättvist att vi hamnar på en 3:e plats men jag är stolt över Tre Kronor och deras insats! Jag missade de mindre roliga minutrarna när Finland gjorde sina två första mål för jag satt på bussen men det var lika bra det. Så där hjälpte inte tröjan men Mårts har minsann visat att han är rätt man för jobbet tycker jag!

Självklart missade jag vår kvartersvärd idag och självklart hade han med sig information om Herr Timrå i byggnaden bredvid. Tydligen hänger tröjan inte i fönstret för att han håller på att måla om så jag får helt enkelt hoppas på att det tar vääääldigt lång tid ;P Min Modo-logga hade i alla fall uppmärksammats och tur är väl det :D Haha oj nä ni kan omöjligt förstå vad jag svamlar om nu ifall ni inte fått höra eller har läst hela historien men tro mig när jag säger att det är kul :D

Såg en man på Ica Maxi igår med en likadan Modo-jacka som jag skulle vilja ha och tänk att jag såg att det var en sådan innan jag sett loggan ;D Lite galen är jag kanske när jag blir glad av att se Modoiter där jag rör mig, men man ska vara en gnutta galen :) Jag tror det är sunt :P

Elins slutord: Ingen är galnare än den som påstår sig vara ogalen :P //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback