Gå i ide

Ibland vore det bra trevligt att vara björn och gå i ide om vintern. Dock så tycker jag om vintern så det vore kanske lite dumt. I alla fall, ibland vore det trevligt att gå i ide och få en paus, om inte från vintern så från livet.

Nu är det bara sex dagar kvar till att jag får börja julstäda och pynta :D Oh så trevligt! Jag tycker faktiskt det är rätt trevligt att städa, mina egna ytor vill säga, det är liksom lite avstressande. Jag är lite besviken på alla ni som tjuvstartat men har full förståelse för jag vill sätta igång NU men det går icke.

Imorgon ska problempapperet lämnas in, halleluja! Synd bara att vi då ska sätta igång med uppsatsen men det är en process som jag överlevde förra julen så det ska nog gå att göra igen :D Vet inte om jag skrivit det tidigare men har kollat upp vårens praktik och verkar som att vi har mellan 4 april och 27 maj om jag minns rätt. Påsklov till duktiga lärarstudenter, yey! :D Haha det är ju rätt nice men jag känner allmänt att jag behöver praktik för att hitta gnistan igen :)

Nu ska jag avsluta söndagskvällen med att stänga av alla sändningar som har med plugget att göra och bara njuta av att det är vilodag ;D

Elins slutord: Det blir vad du gör det till //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback