Found my voice

Planer blir till planer som ändras till andra planer. Ja det var väl en ganska bra sammanfattning av min lördag :P Lördagen blev inte sämre för det :) Slutade kvällen med att skrika bort rösten när vi tog hem segern i slutändan :D Den höll för tre mål men när Dimitrakos satte straffen kom det bara ett litet pip. Så kan det gå men rösten hittade hem under natten så det är lugnt :P

Jag har funderat på hur jag skulle överleva som stum. Det skulle nog vara lite småjobbigt med tanke på att jag tycker det är nog jobbigt när jag har syskonen på webkameran och själv måste skriva för att kunna kommunicera haha


Karjala börjar på torsdag, då åker Tre Kronor- tröjan fram minsann ;) Illa att den fått lega i garderoben och skrynklat sig :P Heja Sverige! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback