Foppa-fenomenet

Har ni hört talas om Foppa-fenomenet? Inte jag heller och egentligen skulle jag nog vilja döpa om det till Modo-fenomenet. Jag kan ju börja med att tala om för er att två av mina kära klasskamrater har Foppa som inneboende. Det är ju lite ballt.

Okej förlåt det är en papp-Foppa, jag kunde inte låta bli att busa lite :P Men en papp-Foppa är inte så illa det heller :P

Jag försökte nyss förklara Modo-fenomenet men raderade just mer eller mindre allt jag skrivit. Ni får känna av den presenterade termen och definiera den själv. Helt fantastiskt är det i alla fall :D Och ikväll är det hockey ;)

Hade en supertrevlig kväll med klassen igår och idag blir det kanske att besöka ett nytt matställa nere på stan med en kompis som jag träffar alltför sällan :) Jag har nämlinge LEDIGT i helgen :D På måndag börjar allvaret men tills dess ska jag se till att njuta av ledigheten :D

Elins slutord: Du kan inte styra universium men du kan styra dina egna val :D //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback