Finns det nått mer irriterande?!

Vet inte riktigt hur jag ska börja det här inlägget utan att låta min ilska/frustration/irritation ta över men finns det nått mer irriterande än när det som skulle lyfta hela dagen helt plötsligt sänker den till botten istället? Ja jag tror nog att ni vet vad jag pratar om ifall ni känner mig. Modos förlust mot DIF samtidigt som HV71 vinner mot LHF(?!) och om SAIK vinner ikväll så leder de plötsligt tabellen. Dagen kan fasen inte bli sämre än när det blir så då jag ,som alltid, förlitat mig på att vi skulle vinna. Naivt? Tycker jag inte, allväderssupportrar tror alltid på vinst.

Så nu är jag less på högsta nivå och gnälligare än vanligt om det är möjligt. Har åtminstone nästan fått till synopsisen. Hade jag ansträngt mig på den nivån jag bruakar skulle den ha varit klar i torsdags. Jag tror det är hockeyn som får mig i obalans :/ Vi säger så. Undra om det är giltig orsak för att lämna in examinationsuppgifter sent...kanske borde testa någon gång om jag känner mig stresad. Haha nä det känns inte så troligt att det skulle funka.

Tänkte skriva att jag minsann ska ta hänsyn till hockeyn sett till mina elever när jag själv kommer ut som lärare men insåg rätt snart att nä...ledsen mina framtida elever men det känns tyvärr inte speciellt professionellt.

Nu vill jag att det ska bli första advent snabbt som satan så att jag kan terapistäda och pynta fint haha

Elins slutord: Om man aldrig surar går det inte att uppskatta glädjen //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback