Det tråkigaste blir roligt

Insåg just att det tråkigaste i världen kan bli roligt när jag förväntas göra något annat. Som nu när jag ska skriva ett problempapper utan att ha bestämt mig för vad jag ska skriva om, det kallar jag problem. Haha en kompis talade om för mig att hon är stolt över att jag börjat så sent med en inlämning haha ja vad ska jag säga om det, den ska ju inte in förrän måndag ;) Bara jag kommer fram till ett ämne är 2,5 sida ingenting.

Norpade en line från syrrans blogg för att jag tyckte den var så sjukt talande. Hm jag måste sluta säga sjukt och omg och sånt...eller nä varför då?! :D I alla fall här har ni repliken:

"True friendship isn't being inseparable, it's being separated and nothing changes."

Det är så himla sant och jag önskade att fler insåg det. Jag har en t.ex. en kompis i södra Sverige som jag inte träffat sen min student men jag är övertygad att det skulle kännas som igår ifall jag skulle träffa henne nu :) Vi har inte träffats på så länge och pratar lite nu och då på msn men mer behövs inte för jag vet att jag har en riktig vän i henne :) Det är skönt med riktiga vänner för då behöver man aldrig obsessa över att man inte träffas tillräckligt ofta. Sen att jag skulle vilja träffa en del vänner oftare är en annan sak :)

Vi vann igår, fjärde övertids-vinsten på raken :P Det viktigaste var att vi vann, bröt AIKs segersvit och att vi passerade DIF i tabellen :D Damn nu känner jag att plugg-djävulen börjar gnälla över att jag inte skriver. Jaha bäst att getta back to worket då. Svengelska är härlig ibland haha :D

Elins slutord: Dags att bojkotta det fula ordet "normalt" och ersätta det med "precis som man vill ha det" //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback