Dagens luring

Du går över vägen via en gångbro, passerar en träddunge och tar sedan höger. När du kommit så långt svänger du vänster för att du inser att den väg du brukar gå blockeras av valfritt byggarbete. Ingen fara, alla vägar leder till naggen eller vad man brukar säga. När du kommer fram till nästa byggnad måste du gå runt den för ombyggnationer i éntren och sedan fortsätter du gå åt höger. Så vart är du?

Som svar på min fråga: valfri plats i Umeå för här byggs det *** om överallt. Torr humor? Kanske närmare dålig humor, men jag har jättekul här i alla fall :D Har faktiskt inte stört mig på något byggarbete idag, det som varit igång ca ett år på "mina" vägar börjar vara klart nu så jag är rätt nöjd ;D

Förkylningen är inte rädd för mig. Tentan är inte klar. Tvätten är inte viken. Men Modo vann igår och jag klarade både språktentan och litteraturtentan med god marginal så jag är nöjd ändå :D Imorgon är en annan dag ;)

Elins slutord: Har du ont i axeln så slå dig på knäet så får du något annat att tänka på ;) //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback