Counting all the...ehrm nä okej

Nedräkningarnas nedräkning. Moment 2 är avslutat. Advent har vi nått fram till. Vad finns det då kvar? Ja ni det ska jag tala om för er. Först och främst har vi handledningsträff på Umu imorgon. Sedan ska jag på Modell för en dag med en kompis på onsdag :D Efter det är det jobb, jobb och lite mer jobb med uppsatsen som gäller innan jag lämnar Ume :D Jag har inte riktigt bestämt mig om hemresan eller julen i sig ska vara den största nedräkningen men vi närmar oss i vilket fall dagen D med stormsteg :D

Nu ska jag vara en duktig flicka och förbereda mig lite för imorgon och sedan ska jag helt enkelt njuta av kvällen i en nypyntad lägenhet :) Här har ni ett dilemma, är det okej att säga lägenhet när man pratar om korridorsrum? Det känns bara så konstigt att prata om mitt rum för då pratar jag i teorin om "mitt" rum hemma...hm tåls att tänka på ;P

Elins slutord: Det handlar inte om att tåla kyla, det handlar om att klä sig vettigt :D //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback