Busigt värre

"Du låter som en nöjd tioåring" sa en kompis när jag glatt berättade för henne om mina busiga planer :P När jag i söndags fick erbjudandet att haka på en kompis till Övik under torsdagen så började jag smida planer och även om jag blev lite för otålig för att hålla hemlisen helt hemlig så överraskade jag åtminstone mina föräldrar med att dyka upp hemma :D

Lillebror och ena storasystern fick i onsdags reda på att jag bestämt mig för att åka hem, jag kunde inte låta bli att berätta för det är helt enkelt inte så kul att ha en hemlis om man är ensam om den ;P Det var dock kul att se övrigas miner när jag dök upp och de var nog lika glad att se mig som jag är över att vara hemma :)

Måste säga att jag trivs i Umeå men att vara borta från de viktigaste personerna i mitt liv är aldrig trivsamt oavsett :) Tanken var att jag skulle åka hem till jul, läs i början av december, men efter att några av syskonen hälsat på i Umeå kände jag att jag började sakna familjen för mycket. Det är sunt :)

Så nu är jag hemma i skogen :D Har kramat om alla hästarna och katten och hunden och allt är som det ska vara :D Har tyvärr en del skolarbete att ta tag i under helgen men det ska nog gå det också! Sista stunden Idol och sedan blir det sängen, imorgon spelar vi mot Finland så då åker Tröjan på ;)

Elins slutord: Ingen är någon utan sin familj! Godnatt på er! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback