Bra tajmat

Tänk dig att du är hos tandläkaren och lagar ett hål eller gör något som innebär att de använder den där...hm vad ska vi kalla den, slemsugen som gör hela munhålan alldeles tör och så förstärker du den känslan sådär tjugofem gånger och håller för näsan samtidigt som du försöker svälja. Ja ungefär så kändes det när jag vaknade halv fyra imorse.

Tänker inte gnälla mer än så men måste få påpeka att det rent utsagt suger att jag nu åkt på en så att säga riktig förkylning efter att ha varit småsnorig med halsont från och till i ungefär ett halvår.

Zuccarello dementerar uppgifterna om att han skulle vara på väg tillbaka till Sverige. Jag tänker inte sluta hoppas och faktiskt inte ens bli besviken för stunden. Jag vet att han kommer komma hem, sen är det bara frågan om när ;) Missuppfatta mig rätt, jag vill inte att han ska ge upp NHL men jag vill ha tillbaka honom till Modo.

Tentan skriver inte sig själv och inte ens motivationen jag trodde jag skulle få av att hämta ut ett tenta med gott resultat försvann lika fort som en blinkning. Vet helt enkelt inte vart jag ska börja.

Sheat nu vart det gnälligt här men ja det är en sån dag helt enkelt. Imorgon är det hockey i alla fall. Powernap på det här och så kanske lite mer tenta! Over and out // Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback