The jakal has arrived

Sista dagen på praktiken idag då...känns trist men samtidigt har jag haft en väldigt bra praktik som jag får vara nöjd med :) Diskuterade catchphrase med arbetslaget igår och kom fram till att bästa sättet för mig att få fram nått bra är att fråga min syster som är expert på att snappa upp snitsiga citat ur tv-program och filmer. Får pumpa henne mer senare så kanske jag har en bra catchphrase att skryta om nästa praktik ;)

Nu går jag på helg i alla fall, bortsett från några omdömen som ska skrivas till nästa vecka, och mitt största problem for now är att bestämma mig för när jag ska klippa mig. Det fixar sig alltid :P

Pratade med min VFU-samordnare i förmiddags och uttryckte mig så elegant som "jo, I know"...ehrm ibland undrar jag om det vore bättre om jag gjorde svengelska till ett ämne ;)

Även om jag inte har någon catchphrase, än, så har jag i alla fall Elins slutord :) Kom ihåg vart ni hörde det först, man vet aldrig hur fort det sprids :D Eftersom praktiken är över för denna gång får väl slutordet leva kvar i bloggen ett tag.

Elins slutord: Njut av helgen för sen börjar allvaret igen ;) // Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback