Steeek

Puh är min enda kommentar till vädret :D Har hemma-dag idag för att arbeta med uppgifterna från universitetet. Är nästan klar med den muntliga delen och rapporten också för den delen. Jag har till och med kommit ihåg att ringa tandläkarn och den snälla kvinnan på andra sidan luren lovade att de skulle ringa om de får några återbud. Hoppas på det så att jag inte måste skippa yran för att spara in en resa :P

Lillebror kommer nog hem snart och då kanske jag kan lura ut honom på en promenad men det blir nog svårt för han har väl tagit ut sig helt i skogen idag. Tänkte jag skulle hinna träffa nå trevligt folk i periodpauserna (utan pauser är det omöjligt att göra ett bra jobb) men det tycks som att jag inte är den enda som är dålig på att kolla mobilen eller så var det inte tillräckligt lockande att få träffa lilla mig ;P Vi ser väl.

Lite underbar hockey det var igår! Jag var rätt duktig på att dämpa mig, brorsan var nog glad att jag försökte ställa in ett tidtagarur under första perioden för då skrek jag inte lika mycket :P Men som sagt så var jag rätt stillsam motför annars när det är hockey...

Självklart glömde jag både mina shorts och mina piratbyxor hemma bara för att jag skulle få smälta bort i värmen :P Som tur är glömde jag inte mina tights och de är bra trevligare än jeans i den här värmen. Men vad bryr ni er om det haha

Jag sa till tandläkaren att jag kommer vara kvar i Övik till åtminstone 26 maj så jag antar att det blir så nu då :P Men det blir bra för då har jag tid att ha för-sommarlov haha lite jobb med uppgifterna blir det nog men jag satsar på att göra klart den här veckan så slipper jag :D Nä kanske man ska ta sig ut till solen en sväng, regnet har ju redan hunnit passera så :P //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback