Sinnessjukt irriterande

Sverige må ha "åkt ur" Eurovision de senaste åren så vi varit tvungna att tävla semi men när åkte vi sist ur helt? Ja jag vet inte om det ens har hänt! Fattar inte att exempelvis Turkiet kunde gå vidare men inte Sverige...det är nästan lika ofattbart som när Modo missar slutspelet...fy sjutton :(

Apropå hockey så är det inte så länge kvar till att säsongen börjar...hehe eller nått. Jo det är på tok för länge kvar men det får jag helt enkelt ta.

Just nu gör jag mitt bästa för att undvika min VFU-rapport och allt annat arbete som jag borde få gjort på slutspurten av terminen...jag är inte mer än människa. Egentligen skulle jag behöva försöka städa undan i rummet också men eftersom vi för närvarande är två personer som bor här så ligger det en fet madrass mitt på golvet...det stör mitt plugg-feng shui...eller jag kan låtsas som att den gör det i alla fall ;) Nä jag tänker faktiskt inte ha dåligt samvete med tanke på hur mycket tid jag lagt på rapporten tidigare i processen...hatar slutspurten.

Så har jag lovat att lämna en tenta åt en vän och då blir det minsann till att ta upp cykeln ur källaren :D Det ser jag faktiskt fram emot. Det går som mycket snabbare att ta sig fram med cykeln :P

Nu måste jag ta tag i mitt liv så hej så länge, slutordet utgår på grund av lessnes (= sinnestillstånd som innebär att man är less)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback