Mattegeni :)

18...19...Engqvist...21...Niklas Persson...Omark...Harju...25...Marcus Nilsson...nä jag är inte konstig, jag har bara mitt eget sätt att räkna på :P Kom fram till att det är ganska trist att sitta och vänta på när något laddar och då när det visas i procent hur mycket som är klart så går allting mycket snabbare om jag räknar med ju...speciellt om jag räknar på mitt sätt :P

Imorgon ska jag in på skolan i Övik en kort sväng för att lämna lite saker och sedan ska jag minsann till frisören :P Hade tänkt att haka på gänget ner till S-vall men så kollade jag upp vad det kostar att klippa sig där...420 kr! Inte värt det när jag kan klippa mig för 195 i Övik hos en frisör som jag dessutom vet klipper så att jag blir nöjd!

Har inte rört min uppsats idag men kom fram till att jag kommer ha gott om tid till den medan lillebror är i skolan mellan tisdag och onsdag :P Det brukar ordna sig och jag har redan skrivit i princip hela så.

Elins slutord den sista söndagen i maj...nä det är ju en kvar typiskt...den näst sista söndagen i maj: Gör inte mer än vad du behöver idag, resten kan du göra imorgon ;) //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback