Lätt? Icke!

Jag känner mig smått jetlaggad men ändå inte haha inte alls motsägelsefullt. Anyway så verkar det som att tiden flyger iväg och jag konstaterade just för hundrade gången att delar av Förkväll är oerhört piiiiiiinsamma! Men men man behöver ju inte se på det :P

Tänk vad tokigt det kan bli, skulle kopiera ett papper åt några elever idag och inser att jag skrivit att "eleven ska kunna anpassa ett muntligt avtal efter målgrupp och syfte" eller nått sånt, poängen var att jag skrivit avtal där jag förmodligen skulle ha skrivit anförande eller något liknanade :P Och jag som tyckte att jag korrekturläste det där dokumentet 25 gånger innan jag skrev ut det hehe

Har bara en enda grej att säga till alla er som fått för er att läraryrket är lätt och ni som påstår att ni kan göra det bättre själv: Yeah right!

Nä nu är det minsann dags att gräva fram bankdosan så man kan kolla lite ekonomi så här på kvällskvisten :P //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback