Långhelg

Imorgon är det helg och fredag blir då klämdag vilket innebär att Elin får fyra dagars helg ;) Härligt! Sverige - Tjeckien imorgon, chillaxa lite, läsa lite bildande litteratur och njuta av det (förhoppningsvis) fina vädret. Lyckades glömma min externa hårddisk på annan ort vilket innebär att en del av det planerade arbetet utgår, om det är positivt eller inte har jag inte bestämt mig för än :P

Funderar på att klippa mig nästa vecka men jag har inte bestämt mig för om jag törs klippa mig hos en frisörelev, inte för att jag inte tror på deras förmågor men jag har överhuvudtaget svårt för frisörer som jag inte känner till eller vad man ska säga och då känns det tryggare med en som är inne i yrket eller vad man ska säga. Men en elev kan lika gärna göra det tio gånger bättre och då blir det dessutom billigare ;

Nä vi får se vart kvällen tar en :P //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback