Heja Deutschland!

Blev en trevlig födelsedag med gott sällskap och kvällen avslutades med att se röstningen i Eurovision. Jag kände inte för att se sen Sverige åkt ut så det blev Shutter Island med vännerna på övervåningen istället :) Har dock hört låtarna tidigare och tyckte Tyskland var bäst så hör och häpna, jag blev väldigt nöjd med resultatet. Inte alla resultat dock men så är det väl alltid :P

Idag fylls dagen med plugg innan det bär av till Övik med bussen ikväll. Imorgon bitti ska jag infinna mig hos tandläkaren för att få min dom som jag väntat på i tre månader :S Det blir nog bra det också ska ni se. Tänk, det är bara en vecka av terminen kvar nu :O Inte för er som går på gymnasiet men :P

Elins slutord blir idag kort och koncist, precis som det ska vara: nothing's ever that black and white my dear!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback