Heja Danmark!

Tänk, i torsdags vann Tre kronor med 10-3 mot Danmark. Nu har Danmark slagit både USA (silvermedaljörer i OS) och Finland...och Norge ledde mot Tjeckien för ett tag sen och var nära på att golva oss. Vi är på gång :D Norden alltså :P Eller ja jag vet inte riktigt vad jag ville komma fram till men jag tycker det är väldigt roligt att Danmark som de flesta nog bottenrankar, helt plötsligt kör järnet och visar att de kan. Sen är det ju Bäckman som är coach ;)

Sverige mot Frankrike om 35 min och nu ska det laddas, är redan hes så jag kommer inte behöva skrika speciellt för att åstadkomma en regelriktig hockeyheshet. Jag vet, Sverige-Frankrike kanske inte känns som en rysare och det kanske blir en trist match, men det kan lika gärna bli oerhört spännande och rent av visas prov på bra hockey. Jag har en policy som säger att all hockey är bra hocket så länge Modo eller Sveriges landslag är med i bilden ;D

Nu försökte min kära bror skriva ett kryptiskt meddeölande till er, men det suddade jag.
Simpsons är minsann inte roligt, men det är rätt bra att titta på om man vill vara hjärndöd för ett tag...smallville däremot gillar vi haha!

Imorgon bär det av hem till skogen och sedan är det endast en vecka kvar av praktiken...lite trist men men snart är det sommar :P En vecka till att skriva rapport och sedan lite seminarier och woops så är det nationaldagen och terminen är slut på universitetet :) Btw det är syttonde maj på måndag, då fyller Svartvadet år om jag inte minns helt fel haha ibland fastnar onödig information bättre än nödvändig, it's all about the value...eller nått :P

Dags för halv åtta hos mig och sen H.O.C.K.E.Y. HOCKEY! Haj så länge! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback