Happy birthday till mig ;)


Jaha idag fyller man då...21? Ja så var det nog :P Det firas med ett regnigt Umeå haha... förra året var det minsann finväder sista helgen i maj men man kan ju inte få allt ;) Pga vissa omständigheter som inte behöver nämnas i bloggen blir det en lugn dag med gott sällskap. Samtidigt, jag fyller 21 och vad är det att fira? :P Okej om jag hade fyllt 25 eller 30 eller som ifjol när jag fyllde 20 (och hade en fantastisk dag med mina vänner) men nä 21 är då inte tillräckligt märkvärdigt för att en inte alltför kry Elin ska orka göra det till något speciellt :P

Jag har tänkt på en sak, när man var liten då kändes det verkligen att det var ens födelsedag och man riktigt "kände" hur man blev äldre från den ena dagen till den andra, men nu är det som bara ett faktum att man fyller år en gång om året och även om man firar det så är det som inte speciellt på samma sätt. Det är en trevlig dag men som sagt inte speciellt på samma sätt.

Nu ska jag i alla fall försöka njuta av min födelsedag i det regniga Umeå och jag ska ge mig själv en present i Elins slutord: På födelsedagar är det strängt förbjudet att röra sånt som har med skolan att göra :D Grattis till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback