Grattis till mamma och pappa!

Oj oj oj mamma och pappa firar silverbröllop idag, det är inte illa det :D Stort grattis för det, snart får ni fira kalvbröllop! Enligt wikipedia kallas kristallbröllop, 15 år, för det ibland :P Men oj nu blev det ju fel, kalvbröllopet har vi ju redan passerat haha jag tyckte det lät så kul så min matthjärna slogs visst ut ;D Wolframbröllop heter det visst när man varit gift i 80 år...shit då ska man ha gift sig tidigt och se till att leva länge hehe I alla fall så skickade vi in deras bröllopsfoto till ÖA, mycket fint, så det finns att skåda på webben :)

I detta nu sitter jag i lägenheten i Övik och klurar. Jag har i princip skrivit klart rapporten som ska in på måndag, mest tack vare att jag jobbat flitigt med den på lediga stunder under praktiken. På ett tag ska jag kila och lämna lite saker till min handledare och sedan bär det av till frisören :S Jag blev väldigt nöjd jag klippte mig hos honom sist, men jag har alltid ogillat att klippa mig. Inte för att det blir bättre av att låta bli men :P Det gäller ju att man trivs med det som blir så man inte stör sig på det hela tiden. Det ska nog gå bra.

Igår färdigställde jag en spellista på spotify med Tracks top 100 från 1989 vilken jag lyssnar på nu :) Idag började jag på mix top 1000- listan och så hittade jag album som heter This is...1989 osv. Tycker det är skojigt för de ger oftast en rätt bra bild av det årets musik eller vad man ska säga. Tyvärr var den senaste som fanns 1999 men ändå :) Ska lyssna och se senare :P

Tror nog att universitetsuppgifterna för vara för dagen...jag kommer ändå inte komma någonstans med dem, de behöver ytterligare en vila :)

Elins slutord: Orkar man inte, så orkar man inte och då är det inte lönt ;) //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback