Fascinerande undersökning

Jag skulle för en stund sedan fylla i en enkät via nätet och som i de flesta enkäter handlar de inledande frågorna om ålder, kön, yrke osv. När jag valt min ålder klickar jag vidare och möts av: Är du? Man, Kvinna, Annat/vet ej...nog ska det krävas en hel del innan man inte vet vilket kön man tillhör, undra hur många som inte vet :P

Imorgon bär det av till Ume och på eftermiddagen blir det middag med vänner och sedan tänkte vi kolla Rix Fm festivalen :) Blir nog dubbla för mig i år då, först i Ume sen i Övik :P Kanske ses vi där?

När jag åkte hem för praktiken hade jag gjort upp planer som jag ville hinna med innan jag återvände till Umeå och jag kan säga som så att jag hunnit med allt utom att överlämna en väns julklappar...hehe nä jag är inte alls sent ute men så blir det när man befinner sig på olika orter för det mesta och när tidsschemana inte klickar. Tyvärr.

Elins slutord: Lill-lördag idag och semifinal 2 i Eurovision imorgon, si bra ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback