Den du!

Idag var det lugn dag på praktiken så jag begav mig ner till bibblan efter lunchen och träffade lite kändisar. Dels bestämde jag träff med klasskamrat från gymnasiet och dels så var vi iväg och hälsade på dem som var kvar på JB. Tiden bara flög iväg men det var väldigt trevligt, tur att jag gjort bort det som skulle göras på förmiddagen ;) Soligt som bara den var det och jag måste säga att jag saknar Öviks hamn oerhört mycket. Det är så trevligt att bara sitta där och prata...

Invigt de nya skorna idag och nu så ska de gås in lite extra. Imorgon bär det av hemåt med bussen, synd att jag inte hinner med syster och bilen men det är som det är. Så på lördag är det full rulle :D Ska bli skojigt värre!

Got to go! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback