Bengt-Åke Gustafsson äger!

VM-brons :D Härligt och snacka om fantastiskt drag att ta timeout när det var 0,7 sek kvar av matchen, det var det som avgjorde helt klart ;) Störtskön passning till alla av mig kallade idioter (experter, supportrar med flera) som hela tiden måste hitta en syndabock för de förluster som kommer. Fatta att vi tagit oss genom VM med endast två förluster och de mot ett lag som nu är i final, grymt bra jobbat Tre kronor! Jag är i alla fall stolt, sen får ni sura bäst ni vill över den förlorade semifinalen! Fint slut på helgen och tur för spelarna att de alla sjöng nationalsången, jag har minsann räknat vilka som har sjungit tidigare och det har varit på tok för få :)

Imorgon ska jag sätta mig och göra klart lite som jag inte hann med i fredags och på tisdag bär det av till city igen för att lämna över det till min handledare och sedan skriva klart uppsats och fördjupning. Blir kvar till torsdag och hoppas på att hinna med en tandläkartid :P Dock har jag lessnat på att försöka få kontakt med vissa personer som tycks ointresserade av att träffas så i veckan är det jobb som gäller och så tänkte jag hinna med att träffa lite folk som vill träffas så jag hinner med det innan jag beger mig till Ume igen :)

I Ume väntar yran, en lugn födelsedag och avslutning på kursen sedan väntar sommarjobb tack vare en fantastiskt snäll vän :D

Nä ni nu har jag inte tid med det här längre, måste njuta av bronset ;D Nämen just Elins slutord var det...hm jag säger som syrran brukar: ät choklad och var glad! //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback