Oh happy day!

Jag har fått min placering för VFU:n!!! Vi tar det från början, eller nästan i alla fall. Imorse skrev jag här på bloggen att jag klev upp när mina kära kamrater bankade på dörren och anledningen till att de bankade var att I ville veta om jag ville följa med till Maxi vid tre. Hon kom hem tidigare än väntat och två var vi på vandrande fot i våra vårjackor då det var på tok för varmt för vinterkläder. Dock var vantar och mössa ett måste. När vi kommit halvvägs på vägen inser jag att min mobil ligger hemma i vinterjackan...suck. Det bekymrar mig inte mer än en sekund men när vi kommer tillbaka från Maxi (där det köptes påskgodis :D) har jag ett missat samtal från ett Öviks-nummer. Jag anade på en gång att det gällde min praktik och fick det bekräftat när jag lyssnade på meddelandet som lämnats. Jag vet nu alltså att jag ska vara på samma ställe som förut, med samma handledare och det känns bra :D

Som jag skrev tidigare idag så skulle jag städa mitt rum...det har inte blivit så mycket av det utan jag satte mig och läste istället och efter lunch bakade jag vanilj- och chokladmuffins. För en gångs skulle sjönk inte mina vaniljmuffins ihop som några kratrar men F påstod att hon inte såg någon skillnad utan att de muffins jag bakat alltid varit fina :D Det var snällt sagt men som sagt den här gången blev de som jag ville ha dem ;)






Jag måste bara få dela med mig av min underbara färgglada "vårklädsel" som jag stoltserade i bort till Maxi ;D

Har även hunnit med avskedsfika och Dating in the dark på vår gemensamma tv-stund som är obligatorisk tisdagar ;) Nä nu blir det nog sängen snart men en ganska bra dag måste jag säga. Hej på er!// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback