Ny layout :D


"Av tio farhågor är det minst nio som aldrig blir verklighet." Winston Churchill

Jag har länge funderat på att försöka göra min bloggsida lite mer personlig och nu när jag bytt domän bestämde jag mig för att det var dags så jag tog hjälp av min eminenta lillasyster och se så perfekt det blev :D

För övrigt har jag varit på universitetet ett tag idag för VFU-information och nu vet jag varför jag fortfarande inte har fått någon placering, jag finns inte med på listan så kvinnan på enheten har inte letat någon åt mig! Suck men men jag börjar bli van med att det strular för mig :P

På tal om skogen, inte för att jag skrev om skogen men om min syster, så funderar jag på att tidigarelägga min hemresa ytterligare. Eventuellt åker jag hem redan imorgon men då är problemet att jag bytt städvecka med H och hade planerat att städa på torsdag. Varför jag har bytt då? Jo för att jag är borta i sex veckor om jag får praktik i Övik. That's why...ska se om jag kan lösa det på något annat sätt så att jag får komma hem tidigare. Det tåls att påpeka att jag inte har problem med att stanna i Umeå ett tag till innan praktiken, som förhoppningsvis blir i Övik, men i och med att mina kära korridorsgrannar har skola till skillnad från mig som har planering på schemat så känns det som att jag vill ta mig tidig semester och dra hem till skogen :D

Så vi ser väl gott folk men alla Öviksvänner där ute, jag hoppas som sagt på VFU i Övik och då kommer ni minsann inte undan mig :D

Ha det gött!// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback