Earth Hour

Firar man Earth Hour? Eller vad gör man annars då? Jag har bestämt mig, jag firar Earth Hour och är det någon som har någon invändning mot det så bring it on ;D

Har haft en oerhört trevlig kväll med gott sällskap, godsaker och sällskapsspel och tyvärr så hade en vän oturen att hamna på mitt lag. Kanske är svårt att förstå hur det kan vara otur att få vara på mitt lag (hehe) men jag är inte så bra på frågesport om man säger så ;) Var kul i alla fall och nu sitter jag här och funderar på om jag ska vänta till min storasyster, som varit i London, kommer hem till skogen och eventuellt ringa henne...nä hon är nog tröttare än mig så det är nog lika bra att låta bli :P

Förresten, om jag nu tänker ringa henne...när ska jag göra det då? Ja när hon kommer hem skrev jag ju men alltså klockorna ska ju ställas fram och hon ska komma till Övik 01.55 eller nått sånt vilket innebär att hon är hemma vid kanske 3 men då är ju klockan fyra...så om hon är hemma vid tre i morgondagens tid är ju klockan två...haha var det någon som förstod det där förutom jag eller? Hehe nä det är nog smartast att sova istället :D

Kvällen har som sagt varit oerhört trevlig, tyvärr måste jag avsluta den röriga hemtentan imorgon men det ska nog ordna sig det :D

Sov gott världen! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback