Bye bye Timrå IK


"Det spelar ingen roll hur långsamt du går, så länge du inte stannar" Konfucius

Uppe med tuppen...alla tuppar kliver väl inte upp sju heller? Jag är visserligen ingen tupp men det är lördag och imorse klev jag minsann upp vid nio och det tror jag smarta tuppar gör också :P

Först på schemat var lite hemtenta. Igår lyckades jag ta ner 2024 ord till 1982 och vad gör jag då idag? Jo jag utökar så att jag helt plötsligt har 2396 ord vilket innebär 396 ord för mycket haha men men det ordnar sig nog ska ni se :)
Igår åkte Timrå ut ur slutspelet efter 5 omgångar, rätt åt dem! Jag hoppas verkligen att det bara är ryckten att Challe är på väg till Modo för jag vill då inte ha dit han, tycker Modo kan förlänga med Aravirta istället!

Ikväll är det Earth Hour :D Jag ser fram emot en trevlig kväll och i få se...Sydney kanske?...pågår timmen just nu :) Såg Brasiliens film inför Earth hour för ett tag sen och den var väldigt fin, en animerad film som jag inte orkar förklara för er men ni kan ju kolla in den på youtube om ni är intresserad :) Här hittar ni den!

Dagens fundering är huruvida jag ska åka hem på torsdag eller inte...har inget i skolan under påskveckan utan på torsdag har jag sista passet innan praktiken. Det som stör mig i mina funderingar är att jag fortfarande inte vet vart jag ska vara på praktiken...

Nämen oj, det snöar ute, tänka sig haha vad jag blev förvånad...not! Ja men då vet ni det, hoppas att ni släcker ikväll och hittar på något trevligt med nära och kära för det ska jag i alla fall :)

Hej svejs! //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback