Upp och ner, ner och upp!

Den här dagen, som började så bra, slutade i form av en berg-och-dalbana! När jag skulle smöra ett par hårdbrödmackor till lunchen var smöret som sten och jag insåg att NÅGON vridit upp kylan i kylskåpet till max! Grattis?! Well min mjölk och fil hade inte frusit i alla fall...då! När jag kom tillbaka från Ica Maxi för ungefär en halvtimme sedan och skulle ta den "gamla" mjölken till kvällsfikat inser jag att den är en isklump...trots att jag vridit ner kylskåpet när jag märkte det imorse. Yey!

Inte nog med det, på väg till Maxi såg cykeldäcket väldigt platt ut och när jag kände på det då jag nått destinationen så var det way too mjukt...punka! Yey igen!

Min mobil, den som jag tappade i snön i vintras, tycks vara på väg att ge upp...den hänger sig som på ena sidan av tangentbordet emellanåt och "uttaget" till laddare och handsfree tycks vara glapp...dubbel-yey!

Så himla trevligt att alla mina saker tycks vara emot mig! Suck! Saken blir inte roligare av att folk tycks tro att man ska anpassa varje andetag efter dem för att de är viktigast i världen!

Elins arga slutord: Om man hela tiden ska vara som alla andra vill, när ska man då hinna med att vara sig själv?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback