Today is the day ;)

GRATTIS till min syster som har avslutning på utbildningen idag och numera kan kalla sig yrkesförare :D Grymt, bra jobbat! För en själv känns tanken på vanligt körkort fortfarande jobbigt nog haha ;P

Jag har träningsvärk. I armar, i ben och i axlar. Jag väljer att förklara det med 1. en cykeltur till Ica Maxi med typ tomt däck 2. att flyttkartonger är väldigt otympliga att bära. Jag tror seriöst att jag nästan fått blåmärke på höften och jag som trodde att det var så mycket smartare att bära kartongerna så haha tji fick jag ;D

Nu börjar det snackas om att elitseriens hockeyklubbar är för en ny europaliga, tror jag måste sätta mig in i vad det innebär innan jag uttalar mig. Rykten säger även att Bremberg kan vara på väg till Modo...ja vi ser väl :D På tal om hockey så har försäsongsschemat för Modo presenterat, få se om det kanske blir till att gå på nå hockey i Umeå i höst kanske :D

Det här med att Björklöven petas från sin plats trots att de klarat sig från konkurs gör mig pist minst sagt. Inte för att jag är deras biggest fan men mina framtida planer, om att Löven någon gång i det här livet skulle ta sig upp i elitserien så att Modo får spela i Umeå, grusas av gnälliga Sundsvall. Eller jag vet inte om de gnäller men om de hållit tyst och accepterat att de inte klarat sig kvar i allsvenskan skulle Löven säkert inte blivit petade...men man vet aldrig. Å andra sidan, om det varit Modo som varit Sundsvall hade jag velat att de skulle gjort allt för att ändå få stanna kvar så jag ska inte säga nått ;P

Känner att min svenska är på topp idag, not! haha men det är sånt som händer, som en vän till mig ofta säger :)

Nu ska jag ta och inleda operation packning så att det är klart när syster kommer för att hämta mig :D Elins slutord: det är inte vädret som gör sommaren, det är din inställning! :D //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback