Tillbaka till skogen

Idag gjorde vi klart på jobbet vilket innebär att det bär av hem till skogen imorgon. Puh säger jag bara, skönt att slippa en till cykeltur :P Även om jag inte har något problem med flåset är jag lite trött i kroppen så det gick liiite segt för mig idag :P

Molly (syrrans häst) har varit och ultraljuda sig idag och hon är dräktig :D Vill ni se bilder på pappan kan ni kolla på www.teamegnor.blogg.se :) Bebisen borde ploppa ut ungefär samtidigt som Métisse kom, typ i början av maj mao :P

Nu ska jag varva ner från cykelturen, packa min väska och städa undan lite här innan det är dags för att åka cykla ner på stan och träffa en kompis :) Städningen kommer garanterat inte bli lika grundlig som innan jag åkte hem sist...nu blir det mest bara plockande för jag är för trött för ngt annat :P

Elins slutord: Motion är bra så länge det går av sig själv ;) //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback