Tadaaaah! :D

Sådär då var seminariet överstökat och nu har jag inofficiellt gått på sommarlov. Måste bara revidera och lämna in min rapport men sen så :) Blir lite jobb också men allt som inte är skola räknas härmed som sommarlov ;)

Håller på att värma min lunch right.now och har insett att det är dags för att laga nya matlådor :P Tror jag har en kvar...men frysen måste ändå tömmas innan jag åker hem så. Lärde mig något nytt igår när jag läste "ordningsreglerna" för korridoren som Bostaden satt upp efter att vissa inte kan ta undan efter sig och där står det minsann att både skafferi och kylskåp ska tömmas innan man tar sommar så att säga. Jaha då får min garderob agera garderob över sommaren då :P Jag som bara hade tänkt att låsa igen men men det blir nog bra det med.

På en timme eller så ska jag dra iväg med min vita springare (cykeln) ner till stan och möta upp min inneboende och så ska jag köpa en försenad födelsedagspresent till min bror. Han fick en inslagen lapp där det stod "sidavbitare obekräftat leverensdatum" hehe ett internskämt som jag inte orkar förklara men det är roligt, trust me ;)

Lunch var det ja, Elins slutord för dagen: Om du tror att andra tror att du inte kan, sluta tro så mycket för du vet ju eller hur? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback