Sommar och sol :)

Cykelturen till och från jobbet gick smärtfritt, har inte speciellt mycket träningsvärk sen igår bortsett från att delar av ryggen säger ifrån lite. Tro inte att jag lyckades ta rätt väg dock...just när jag tänker tanken "men oj vad bra jag hittar redan utan att behöva tänka efter" så cyklar jag omedvetet förbi sista högersvängen :P Jag insåg det dock väldigt snart men det var nerför vilket innebar en uppförsbacke för att komma rätt igen, det tog lite på krafterna men är lite stolt över att det inte blev mer fel :D

Jag har en bra regel när jag cyklar iväg - tvekar du, sväng höger :P På hemvägen blir det då vänster såklart :D Tro mig det har räddat mig från felcyklingar ett antal gånger ;)

Verkar som att vi varit väldigt effektiva på jobbet, kanske till och med så effektiva att vi är klar den här veckan och i så fall blir det Rix fm på lördag :D Verkar även som att matlådorna kommer räcka rätt så bra då också ;P

Just det, läste nyss om de svenskar som gått i draften (på expressen) och blev väldigt besvikna på dem då de varken tagit med John Vestin eller Sondre Olsen (osäker på om sistnämndes namn blev rätt), bad juju! Nu är det inte långt kvar till hockeysäsongen hörni :D Bara lite mer än en månad ;P

Elins slutord: Förvänta dig aldrig att det ska vara vindstilla i Umeå...det är som att förvänta sig att Björklöven helt plötsligt skulle ta SM-guld om två säsonger :P //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback