Sjungom studentens lyckliga dar!

Oj oj säger jag bara. Tänk att det har gått två år sedan jag tog studenten och nu har min lillasyster lämnat gymnasiet bakom sig som ett avslutat kapitel. Sinnesjukt. Kul i alla fall att få uppleva stämningen på stan! Det var väldigt komiskt att se folks miner när Molly och Métisse (två av hästarna här hemma) stod på parkeringen där studenterna skulle komma ut ;D Ingen blev väl egentligen förvånad när lillasyster passerar familjen och går direkt till Métisse för att hälsa...:P Well så kan man också göra ;P

Just nu är jag väääldigt mätt måste jag säga och ikväll blir det fika hos syster för att fira andra systern. Tills dess ska jag försöka röja och plåstra om de små blåsorna som uppstått pga min nya fina skor ;D Så lyckades jag bränna axlarna också, inte så konstigt kanske med tanke på det fina vädret men :P

Elins slutord: Det mest smittsamma som går att hitta i världen är förmodligen ett leende :D //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback