Nämen, det blåser :O

Jaha då börjar det väl snart regna igen då. Blåser som bara den ute, men orka klaga det är ju snart sommarlov :D Hm jag ska bara ta tag i den där rapporten och se till att få den reviderad och inskickad så är det klart och betalt :P

Imorse vaknade jag kring åtta och insåg att jag inte alls behövde kliva upp om jag ville. Det gjorde det hela mycket enklare och jag kände mig genast klarvaken :P Har dock inte hunnit med speciellt mycket mer än att stöka undan lite i palatset. Snart drar korridorsfolket (de som räknas som vänner) hemöver. Känns trist eftersom jag blir kvar i Umeå ett tag till. Får passa på att hälsa på folk i Umeå som jag inte hunnit med på ett tag om jag råkar få tid över :)

Träffade delar av övriga klassen igår, alltså de som inte är i min seminariegrupp, och det var väldigt trevligt måste jag säga. Bara att komma tillbaka och träffa folket på universitetet igen gjorde att min motivationsbrist kurerades något. Det är lätt att bara vilja få allt överstökat när man varit ute på praktik för det är som den biten som får mig att påminna mig själv om att det är verkligen det här jag vill. Jag ska bli lärare! Shit...haha

Som sagt, lite rapport och sen kan jag nog inte hålla mig borta från fjärde säsongen av Dexter längre ;) Fröken Boden har gjort mig addicted :P

Elins slutord: Gör det, så är det gjort! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback