Lite fel blev det, såklart det är ju jag :D

Efter att jag vilat ner lunchen idag var det dags att ta mig en cykeltur. Inte vilken cykeltur som helst utan jag cyklade iväg för att kolla hur lång tid det tar att ta sig till jobbet. Eftersom jag inte direkt är känd för mitt goda lokalsinne såg jag till att kolla upp kortaste eller i alla fall enklaste vägen, läs: mest rakt fram :D Tack vare att mamma hittat åt en cykelkarta på Umeå kommuns hemsida blev det hela mycket enklare, men självklart blev det lite fel på vägen :P Kom dock fram till mitt mål på 30 min och hem tog det 25 och jag var uppe på rummet exakt en timme efter att jag lämnat det :D Duktigt Elin!

Risken finns att jag bränt näsan...det är typ 24 grader ute men jag tror jag klarade mig ganska bra. Frågan är bara hur min kropp mår imorgon när det är dags att kliva upp för att cykla ut och jobba ;) Idag hade jag dessutom motvind i princip hela vägen, både dit och hem. Vindarna vänder visst efter mig...hehe :)

Nu ska jag varva ner med lite Chuck då jag tror att min kropp fått nog av sol idag, onödigt att utmana ödet genom att sätta sig på balkongen när jag lika gärna kan titta på Chuck och träna magmusklerna genom skratt :P

Elins slutord: Imorgon börjar allvaret igen, glöm inte att helgen bara är fem dagar bort ;) //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback