Härliga tisdag...eller nått :P

Idag blev det inget jobb för min stackars arbetskamrat/boss har problem med nacken :( Inte kul alls! Nacken är ju som ett av de jobbigare ställena att ha ont på eftersom det sprider sig till huvud och även rygg enligt mig. Hoppas hon mår bättre imorgon :)

Har varit ner och hälsat på henne på Haga. Vägen dit är fantastisk och tog ungefär 10 min utan att jag behövde trampa runt pedalerna mer än ett fåtal gånger :P Det innebär tyvärr att det är uppför hela vägen hem...men jag överlevde, gick upp till korridorsrummet och insåg, damn jag skulle ju handla! Det var bara att vända och gå ner igen, ta cykeln och cykla iväg till Ålidhem. Jaja Ica hade iaf öppet till skillnad från när jag tänkt handla under midsommar ;)

Det blev inte direkt någon mjukstart med cyklingen och även om jag inte känner av någon träningsvärk i större mängd så är jag som småslut i kroppen...well tre dagar till ska nog gå, det brukar ju släppa efter de första två vändorna och även om jag cyklat idag så blev det ju inte samma sväng :P Mao kommer det gå som på räls när det är dags för att cykla imorgon bitti :P

Åh nej, glassbilen är ute :( Gissa om jag blev sugen på glass men icke sa nicke, när jag var på affärn blev jag sugen på choklad också...sånt som händer, men det går över med lite vatten och middag :P

Elins slutord: Kan man klara sig på liten kassa, så kan man klara sig på stor ;) Sen uppskattar man det förmodligen mer om man någon gång får en stor kassa så att säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback