Coolstuff

Jag brukar bli galen när det är dags för presenttider. Då det gäller mina syskon så har jag faktiskt levt med dem i rätt många år och även om man inte alltid träffar rätt är chansen större än då det gäller vänner. Jag tycks som aldrig kunna hitta en nisch på presenter som jag tycker passar mottagaren.

Har surfat runt lite på olika presentsajter tidigare och satt igår på coolstuff.se där jag hittade en kakform som göra att tårtan/kakan är delad redan när man tar den ur ugnen, hur smidigt lät inte det?

Har du problem att hitta presenter skulle jag gissa på att du åtminstone får idéer av att titta in på coolstuff där finns det en salig blandning!

Klicka in och kolla in kakformen!

//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback