Bildbomb och ett stort SUCK

När jag och min arbetskamrat/chef skulle lasta ur bilen imorse ber hon mig att vända mig om och så säger hon: du har ett hål på byxorna...SUCK det har blivit världens reva på ett par av mina nyare jeans, som jag visserligen köpte på rean men jag trodde de skulle hålla lite längre :( Fattar inte hur det gått till för de var minsann hel imorse... så här ser revan ut:


Märk väl att den är nästan lika lång som byxfickans höjd och att det dessutom är
ett litet hål bredvid plus att tvärs-över-trådarna har inte gått av (längst till höger) :(

Nog med tråkigheter, tänkte jag skulle lägga upp lite bilder på mina
födelsedagspresenter så här en månad för sent ;)

Väldigt viktigt att ni inte missar vad det står på väskan ;)


Klänningen jag köpte innan jag åkte hem för systers student, har dock ett brun bälte jag använder till den och så fyndade jag ett par bruna klackisar för 99 kr på din sko ute på strömpilen :D Har dock inte fotat dem så vi får se om det kommer upp en bild senare :P

Ja det var väl ungefär det jag tänkte dela med mig av idag, hoppas ni njuter av det fina vädret :D Själv fick jag en trevlig och faktiskt välbehövd promenad från Haga och hem med sällskap i luren :P

Elins slutord: Det viktiga är inte att lyckas, det viktiga är att våga försöka!

Kommentarer
Postat av: Vikingen

Nejmen?!? Vilken fantastiskt snygg väska ;P

2010-06-26 @ 23:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback