Back in town

Igår kom jag tillbaka till Umeå efter en mycket angenäm helg i Bergeforsen. Tävlingen var väl arrangerad och det gick dessutom bra för syrrorna vilket gjorde det hela ännu roligare :D Har jobbat från 07.20 imorse och känner mig lite småmör eftersom jag kom till Umeå halv nio igår...efter 5,5 timme i lastbil/buss :P Men tills imorgon har det nog lagt sig, jag känner mig pigg iaf :) Hade trevligt på jobbet och musiken satt humöret :D

Nu ska jag packa upp det lilla jag tog med mig upp, passade på att ta med mina kastruller, min kakform och en av stekpannorna (födelsedagspresenter :D) så nu kan jag laga mat med fräscha saker ;) Nä lite chillaxing kanske och så ska jag försöka fixa en copyright-stämpel och skicka upp lite bilder i Team Egnor gruppen på Facebook, den har ni väl inte missat? ;)

Elins slutord: Är man ledig, så är man :D Hoj så länge! //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback