Träningsvärk? Icke!

Jag har kommit fram till att det egentligen går att vända på det mesta. Till exempel har jag övertygat mig själv om att jag inte får träningsvärk av träningen utan jag blir bara "lite öm i musklerna", perfekt! Hm jag får nog fundera på det där ett tag :P

Idag har vi varit iväg med två av hästarna till Björnsjö marknad. Mirusen var lite lite populärare vilket innebar att jag kanske fick gå tre vändor fler än syrran ;D Vi hade tur med vädret också för från första till sista barnet som red så var det mer eller mindre uppehåll, solen tittade till och med fram lite :) Tror jag blir mer trött i huvudet än i benen men då är det tur att det är roligt med alla smarta barn för då gör det inget!

Snart oh så snart är det ispremiären, EN VECKA kvar gott folk och gissa om jag är nöjd! Dock dröjer det ända till 16 september innan säsongen kickas igång med en match mot Brynäs men försäsongen är i alla fall bättre än sommaren utan hockey ;)

Nu slår klockan snart halv och då är det visst dags för dubbel cirkelträning, wiiiiiee...tur att söndag är vilodag!

Hej så länge! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback