Ni vet den där låten...

Jag tror ni vet precis vad jag menar, ni vet den där låten som passar perfekt! Vadå perfekt tänker ni kanske om ni inte hänger med. Jo perfekt till det den är menat till...ehm jag ska försöka förtydliga lite.

Det finns en låt för allt, en låt för glatt humör, en låt för när man är arg och så vidare inte bara låtar som matchar ens humör utan låtar som matchar livet. Nej jag snackar inte om klyschiga texter för det är inte det som det handlar om. Det handlar om feeling, känslan jag får av vissa låtar. Ja jag skulle rent av kunna säga att jag "klickar" med låtarna :P När man hittar den där perfekta låten då är det magiskt :D

27 grader i skuggan idag...puh varmt men men det är ju sommar :D Bror har kört traktor i fem timmar cirkus medan jag och syster promenerat med hunden som var överlycklig över att få följa med, vi hann såklart med att vara social med släkten också. Hallå fem timmar liksom... :P Lägdan ska väl vändas imorgon av en annan del av teamet och så ska den väl förhoppningsvis in på onsdag och om torken inte fylls då så ska jag börja kalla mig själv för Kalle...eller nått :P

Daughtry är bra...om ni missat det alltså :P Ibland händer det, att man missar bra artister/låtar och det är då det är bra att ha andra runt omkring som upplyser en om dem :D Jag hade till exempel missat Melanie Fionas låt Monday Morning innan syrran hojtade till, det hade ju varit illa om jag missat den :P

Btw...jag har sett sista programmet Chuck (säsong 3) och oj oj jobbigt men det kommer iaf en fjärde säsong i framtiden, tur det för det är en väldigt bra serie. Och Bones fortsätter en sjätte säsong åtminstone boooya säger jag bara :D Yeah!

Elins slutord: Vem vill inte ha en ninjaapa? //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback