Monday morning

Sitter och lyssnar på Maria Marcus och funderar lite. Tänk vad mycket bra musik det finns egentligen. Var inte det jag funderade på men ändå.

Tydligen är det vecka 30, kan vara bra att veta men under sommaren tycks jag alltid tappa bort vilken vecka det är :P Jag ska vara glad om jag har koll på vilket datum det är eller ens vilken veckodag ;D Idag är det i alla fall måndag, det vet jag för att vi inlett vecka 2 på träningsprogrammet med "trappskulptering" och fy det var jäkla jobbigt måste jag säga.

Min mobil sa ifrån idag när jag tappade den i golvet one too many time...nu har skärmen pajat eller jag antar det i alla fall för brorsan lyckades starta musiken genom att klicka lite...men men jag hoppas att alla mina bilder osv ligger på minneskortet och inte på själva mobilen. I så fall är jag räddad.

Snart är det augusti och det är jag nöjd över eftersom ispremiären närmar sig, inte lika nöjd över eftersom det är dags att återvända till plugget. Fast jag tänkte över det där för någon dag sedan och insåg att jag saknar folket i korridoren och folket i klassen så det ska nog bli rätt bra att återvända ändå :) Det är typiskt att vart man än är så är det någon man saknar liksom :P

Nä nu har jag filosoferat färdigt, hoppas ni har det bra där ute! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback